Η Mitsubishi με το νέο Outlander ανακάτεψε για τα καλά την «τράπουλα», καθώς παρουσίασε ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα πέρα από τη διαφορετική εμφάνιση είχε και άλλο… χαρακτήρα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστούσε.
Το νέο «τέκνο» της οικογενείας, άλλωστε, απετέλεσε προϊόν συνεργασίας της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την Chrysler και κατ’ επέκταση με τον όμιλο της PSA, δηλαδή την Peugeot και την Citroen, που με τη σειρά τους απέκτησαν στη γκάμα τους αντίστοιχα το 400 και το C-Crosser.
Αφήνοντας το ρόλο του καθαρόαιμου εκτός δρόμου αυτοκινήτου στην επόμενη γενιά Pajero, το Outlander είναι μία μη συμβιβαστική λύση
για ένα διαφορετικό είδος οχήματος ελευθέρου χρόνου.
Προσφέρει ενεργητική ασφάλεια και οδηγική απόλαυση επιβατικού αυτοκινήτου, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης All Wheel Control, στην ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, στα φρένα υψηλής απόδοσης και στο χαμηλό κέντρο βάρους. Στο τελευταίο έχει συμβάλλει το αλουμινένιο πάνελ οροφής, μία τεχνολογία δοκιμασμένη στο απερχόμενο Lancer Evolution IX. Κάτι που αποκτά το δικό του ειδικό βάρος αφού πρόκειται για μια τόσο ισχυρή κληρονομιά 4WD. Το Outlander χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης της Mitsubishi, που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή τριών προγραμμάτων, ώστε να εναρμονίζει τον έλεγχο πρόσφυσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ή τις οδηγικές συνθήκες.
Το κεντρικό διαφορικό έχει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που χρησιμοποιεί εγκέφαλο για τον προσδιορισμό της βέλτιστης κατανομής ροπής εμπρός και πίσω από τα δεδομένα των αισθητήρων για το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα του οχήματος, τις οδικές συνθήκες και τις εντολές του οδηγού. Στην επιλογή 2WD η ροπή μεταφέρεται μόνο στους εμπρός τροχούς, για ευελιξία και καλύτερη οικονομία καυσίμου. Όταν επιλεχθεί το 4WD AUTO, η μεταφορά ροπής ελέγχεται για προοδευτικότητα και κατευθυντικότητα στο χώμα ή σε αντίξοες συνθήκες δρόμου. Η τρίτη και τελευταία ρύθμιση είναι η 4WD LOCK, που προσδίδει περίπου μιάμιση φορά περισσότερη ροπή απ' αυτή που παρέχεται στο 4WD AUTO. Μεταφέρεται δε, άμεσα στους πίσω τροχούς, για καλύτερες επιδόσεις σε ολισθηρές συνθήκες (πάγος ή χιόνι) και καλύτερη υποστήριξη των ενεργειών του οδηγού σε συνθήκες εκτός δρόμου. Η εναλλαγή από το ένα πρόγραμμα στο άλλο είναι εύκολη υπόθεση, καθώς το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να περιστρέψει το φωτιζόμενο περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.
Η σπορ αίσθηση του εσωτερικού προέρχεται εν μέρει από τη χρήση ενός μοτίβου μοτοσυκλέτας, κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές στο ταμπλό των οργάνων. Θυμίζουν γυαλιά ηλίου σε ένα χρωματικό συνδυασμό μεταλλικού ασημί και μαύρου, ενώ το σχήμα και τα διακοσμητικά της κεντρικής κονσόλας θυμίζουν πλαίσιο μοτοσικλέτας. Επαναλαμβανόμενο στο υποβραχιόνιο της πόρτας, αυτό το μοτίβο προσδίδει ένα δυναμικό χαρακτήρα στο εσωτερικό. Ο κόκκινος φωτισμός των οργάνων συμβάλλει στη συνολική αίσθηση που αποπνέει τη νύχτα. Ως σημείο διακοπής της οπτικής συνέχειας του ταμπλό, η κεντρική κονσόλα μεταφέρει το σπορ στοιχείο μέσα στην καμπίνα. Η κονσόλα φιλοξενεί τον περιστροφικό επιλογέα 4WD drive mode, που κρίθηκε προτιμότερος για ένα SUV όπως το Outlander, έναντι της «σκληρής» εικόνας ενός μοχλού κιβωτίου τετρακίνησης που χρησιμοποιούν τα καθαρόαιμα εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Χάρη στα εξελιγμένα ηλεκτρονικά ο χειριστής του μπορεί να απολαύσει προηγμένες λειτουργίες όπως το «ETACS» (Electronic Total Automobile Control System), το MMCS (Mitsubishi Multi Communication System), μία οθόνη αφής πλήρους χάρτη και Πλοήγησης μέσω Σκληρού δίσκου 30 GB (Hard Disk Drive Navigation) που αποτελεί και μουσικό σέρβερ, κάμερα πίσω θέασης για εύκολο παρκάρισμα,ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών 650W Rockford FosgateÔ,
Αφήνοντας το ρόλο του καθαρόαιμου εκτός δρόμου αυτοκινήτου στην επόμενη γενιά Pajero, το Outlander είναι μία μη συμβιβαστική λύση
για ένα διαφορετικό είδος οχήματος ελευθέρου χρόνου.
Προσφέρει ενεργητική ασφάλεια και οδηγική απόλαυση επιβατικού αυτοκινήτου, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης All Wheel Control, στην ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, στα φρένα υψηλής απόδοσης και στο χαμηλό κέντρο βάρους. Στο τελευταίο έχει συμβάλλει το αλουμινένιο πάνελ οροφής, μία τεχνολογία δοκιμασμένη στο απερχόμενο Lancer Evolution IX. Κάτι που αποκτά το δικό του ειδικό βάρος αφού πρόκειται για μια τόσο ισχυρή κληρονομιά 4WD. Το Outlander χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης της Mitsubishi, που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή τριών προγραμμάτων, ώστε να εναρμονίζει τον έλεγχο πρόσφυσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ή τις οδηγικές συνθήκες.
Το κεντρικό διαφορικό έχει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που χρησιμοποιεί εγκέφαλο για τον προσδιορισμό της βέλτιστης κατανομής ροπής εμπρός και πίσω από τα δεδομένα των αισθητήρων για το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα του οχήματος, τις οδικές συνθήκες και τις εντολές του οδηγού. Στην επιλογή 2WD η ροπή μεταφέρεται μόνο στους εμπρός τροχούς, για ευελιξία και καλύτερη οικονομία καυσίμου. Όταν επιλεχθεί το 4WD AUTO, η μεταφορά ροπής ελέγχεται για προοδευτικότητα και κατευθυντικότητα στο χώμα ή σε αντίξοες συνθήκες δρόμου. Η τρίτη και τελευταία ρύθμιση είναι η 4WD LOCK, που προσδίδει περίπου μιάμιση φορά περισσότερη ροπή απ' αυτή που παρέχεται στο 4WD AUTO. Μεταφέρεται δε, άμεσα στους πίσω τροχούς, για καλύτερες επιδόσεις σε ολισθηρές συνθήκες (πάγος ή χιόνι) και καλύτερη υποστήριξη των ενεργειών του οδηγού σε συνθήκες εκτός δρόμου. Η εναλλαγή από το ένα πρόγραμμα στο άλλο είναι εύκολη υπόθεση, καθώς το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να περιστρέψει το φωτιζόμενο περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.
Η σπορ αίσθηση του εσωτερικού προέρχεται εν μέρει από τη χρήση ενός μοτίβου μοτοσυκλέτας, κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές στο ταμπλό των οργάνων. Θυμίζουν γυαλιά ηλίου σε ένα χρωματικό συνδυασμό μεταλλικού ασημί και μαύρου, ενώ το σχήμα και τα διακοσμητικά της κεντρικής κονσόλας θυμίζουν πλαίσιο μοτοσικλέτας. Επαναλαμβανόμενο στο υποβραχιόνιο της πόρτας, αυτό το μοτίβο προσδίδει ένα δυναμικό χαρακτήρα στο εσωτερικό. Ο κόκκινος φωτισμός των οργάνων συμβάλλει στη συνολική αίσθηση που αποπνέει τη νύχτα. Ως σημείο διακοπής της οπτικής συνέχειας του ταμπλό, η κεντρική κονσόλα μεταφέρει το σπορ στοιχείο μέσα στην καμπίνα. Η κονσόλα φιλοξενεί τον περιστροφικό επιλογέα 4WD drive mode, που κρίθηκε προτιμότερος για ένα SUV όπως το Outlander, έναντι της «σκληρής» εικόνας ενός μοχλού κιβωτίου τετρακίνησης που χρησιμοποιούν τα καθαρόαιμα εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Χάρη στα εξελιγμένα ηλεκτρονικά ο χειριστής του μπορεί να απολαύσει προηγμένες λειτουργίες όπως το «ETACS» (Electronic Total Automobile Control System), το MMCS (Mitsubishi Multi Communication System), μία οθόνη αφής πλήρους χάρτη και Πλοήγησης μέσω Σκληρού δίσκου 30 GB (Hard Disk Drive Navigation) που αποτελεί και μουσικό σέρβερ, κάμερα πίσω θέασης για εύκολο παρκάρισμα,ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών 650W Rockford FosgateÔ,
ένα hands-free κιτ τηλεφώνου συμβατό με BluetoothÔ και προηγμένη φωνητική αναγνώριση ή σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.
Ο 2,4 λίτρων κινητήρας που κινεί το νέο Outlander είναι επίσης καινούργιος. Παράγει 170 ίππους στις 6.000 στροφές και 23,7 χιλιόγραμμα ροπής στις 4.100 κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να χρειάζεται 9,6 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα τα 1.555 κιλά του αμαξώματος αλλά και να επιτυγχάνει τελική 190 χιλιομέτρων.
Το εσωτερικό του φιλοξενεί με περίσσια άνεση πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι υπεραρκετός ακόμα και για καλοκαιρινές διακοπές με… τέσσερις κυρίες στο αυτοκίνητο.
Το νέο Outlander έχει ουδέτερη συμπεριφορά τόσο όταν κινείται εντός όσο και εκτός δρόμου. Χωρίς τον ηλεκτρονικό «αδελφό» σε δράση (ASC OFF) γίνεται αντιληπτή και η καταγωγή του, δηλαδή τα… γονίδια που έχουν προέλθει από το EVO. Το σίγουρο είναι ότι δεν φέρνει σε δύσκολη θέση τον χειριστή του, χαρακτηριστικό απαραίτητο για τους περισσότερους επίδοξους αγοραστές ενός οχήματος SUV, που στην προκειμένη περίπτωση θα χρειαστεί να αφαιρέσουν από το λογαριασμό τους από 29,5 χιλιάρικα για την έκδοση
Ο 2,4 λίτρων κινητήρας που κινεί το νέο Outlander είναι επίσης καινούργιος. Παράγει 170 ίππους στις 6.000 στροφές και 23,7 χιλιόγραμμα ροπής στις 4.100 κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να χρειάζεται 9,6 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα τα 1.555 κιλά του αμαξώματος αλλά και να επιτυγχάνει τελική 190 χιλιομέτρων.
Το εσωτερικό του φιλοξενεί με περίσσια άνεση πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι υπεραρκετός ακόμα και για καλοκαιρινές διακοπές με… τέσσερις κυρίες στο αυτοκίνητο.
Το νέο Outlander έχει ουδέτερη συμπεριφορά τόσο όταν κινείται εντός όσο και εκτός δρόμου. Χωρίς τον ηλεκτρονικό «αδελφό» σε δράση (ASC OFF) γίνεται αντιληπτή και η καταγωγή του, δηλαδή τα… γονίδια που έχουν προέλθει από το EVO. Το σίγουρο είναι ότι δεν φέρνει σε δύσκολη θέση τον χειριστή του, χαρακτηριστικό απαραίτητο για τους περισσότερους επίδοξους αγοραστές ενός οχήματος SUV, που στην προκειμένη περίπτωση θα χρειαστεί να αφαιρέσουν από το λογαριασμό τους από 29,5 χιλιάρικα για την έκδοση
2,4 Intense, μέχρι σχεδόν 36 για την 2,4 Instyle.
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
Το τίμιο της κατασκευής, καθώς και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που παρέχονται , βοηθούν ακόμα και τον άπειρο οδηγό να κινηθεί «σβέλτα» τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.Αυτά είναι το απίστευτο στερεοφωνικό και η πανέμορφη κεντρική κονσόλα αφής.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
MITSUBISHI OUTLANDER 2,4L.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 2.360cc.
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ 4-16 .
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 170/6.000.
ΡΟΠΗ 23,7Kgm/4.100.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 190km.
0-100 km/h 9,6sec.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Γόνατα Μακ Φέρσον, αντιστρεπτική ράβδος.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Άξονας πολλαπλών συνδέσμων με υστερούντες βραχίονες.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Κατ’ επιλογή στους 2 ή στους 4 τροχούς.
ΚΙΒΩΤΙΟ 5 σχέσεων.
ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, δίσκοι πίσω.
ΒΑΡΟΣ 1.555 Κg.
ΜΗΚΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ/ΥΨΟΣ 4.640mm / 1.800mm / 1.680mm.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.670.
ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ 774Lit.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 9,4 Lit/100km.
Νίκος Κορόβηλας http://www.zougla.gr/
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ
Το τίμιο της κατασκευής, καθώς και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που παρέχονται , βοηθούν ακόμα και τον άπειρο οδηγό να κινηθεί «σβέλτα» τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.Αυτά είναι το απίστευτο στερεοφωνικό και η πανέμορφη κεντρική κονσόλα αφής.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
MITSUBISHI OUTLANDER 2,4L.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 2.360cc.
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ 4-16 .
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 170/6.000.
ΡΟΠΗ 23,7Kgm/4.100.
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 190km.
0-100 km/h 9,6sec.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Γόνατα Μακ Φέρσον, αντιστρεπτική ράβδος.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Άξονας πολλαπλών συνδέσμων με υστερούντες βραχίονες.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Κατ’ επιλογή στους 2 ή στους 4 τροχούς.
ΚΙΒΩΤΙΟ 5 σχέσεων.
ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, δίσκοι πίσω.
ΒΑΡΟΣ 1.555 Κg.
ΜΗΚΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ/ΥΨΟΣ 4.640mm / 1.800mm / 1.680mm.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.670.
ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ 774Lit.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 9,4 Lit/100km.
Νίκος Κορόβηλας http://www.zougla.gr/