Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Πανελληνια συναντηση τετρακινητων.Λαρισα

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 30 & 31/8 η Πανελλήνια συνάντηση τετρακίνητων στη Λάρισα. Στόχος να μπουν οι βάσεις για περαιτέρω οργάνωση στο χώρο του 4Χ4 όχι μόνο τον αγωνιστικό αλλά και τον κοινωνικό. Το παρόν έδωσαν άνθρωποι του χώρου προσπαθώντας να βάλουν να βάλουν το δικό τους λιθαράκι σ’ αυτή την προσπάθεια για βελτίωση ενώ σημαντικό είναι ότι έμειναν όλοι μακριά από προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Μνήμες του παρελθόντος ξύπνησαν στους παλαιότερους όταν ξαναβρέθηκαν όλοι μαζί και θυμήθηκαν τις συναντήσεις των λεσχών το 2003 αλλά και το 2004 στη Θεσσαλονίκη τη Καβάλα και το Πλαταμώνα. Οι τότε 6-8 σύλλογοι πλέον έγιναν 40 σε μια εποχή που οι αγώνες 4Χ4 είναι ευρέως διαδεδομένοι. Αγαπημένοι φίλοι, οργανωτές συναγωνιστές ακόμα και άνθρωποι που στο παρελθόν είχαν έρθει σε ρήξη με κάποιους ήταν εκεί και όλοι πάλεψαν για το καλύτερο του χώρου. Άψογη χαρακτηρίστηκε η οργάνωση της συνάντησης από τη συντονιστική επιτροπή.Οι προτάσεις προβάλλονταν σε γιγαντοοθόνη και άμεσα συζητιόντουσαν και ψηφίζονταν, χωρίς φωνές και εντάσεις μέσα σε ένα κλίμα εποικοδομητικού διαλόγου.
Από τις εργασίες της συνάντησης ψηφίσθηκε επιτροπή με μέλη τους:
Γώγου Θωμά από το Action Off Road Club του Έβρου. Έναν από τους παλαιότερους του χώρου και εμπνευστή των αγώνων TROPHY αλλά και δημιουργό της συνάντησης στη Λάρισα
Σιδέρη Χρήστο από τη Λέσχη 4Χ4 της Κω με μακρύ παρελθόν οργανωτικό και αγωνιστικό από τις λέσχες της Κω αλλά ακόμα και των Αθηνών
Μήλα Παναγιώτη από το ΔΣ της Λέσχη 4Χ4 Εκάλης αλλά και αλυτάρχη που έχει τρέξει για αγώνες σε όλη την Ελλάδα και έχει στηρίξει τους αγώνες όλων των λεσχών
Βλασακίδη Φίλιππα, εκπρόσωπο από την Λέσχη 4Χ4 Έβρου
Γιάννη Αθανασίου αγωνιζόμενο και έμπειρο οργανωτή αγώνων.
Η επιτροπή θα έχει σα στόχο έχοντας κάποια μορφή συνεργασίας με την ΕΛΠΑ να θεσμοθετεί και να επιβλέπει το χώρο των αγώνων.Σύμφωνα με την ανακοίνωση της επιτροπής: «Όλοι έβαλαν το μαχαίρι στο κόκαλο και κανείς δεν διαπραγματεύτηκε την ασφάλεια αγωνιζομένων και θεατών. Πάρθηκαν ομόφωνα αποφάσεις που κάποιοι ίσως τις χαρακτηρίσουν σκληρές άλλα όταν το καλοεξετάσουν θα δουν ότι μόνο κέρδος θα έχουμε όλοι. Και το σπουδαιότερο είναι ότι όλοι συμφώνησαν να τηρήσουν τις αποφάσεις ακόμα και αν δε συμφωνούσαν σε αυτές»
Επιγραμματικά τα συμπεράσματα και οι αποφάσεις είναι τα ακόλουθα:
Αποφασίστηκε η υποχρεωτική χρήση ROLL CAGE (με τις προβλεπόμενες προδιαγραφές της ΕΛΠΑ) στην κατηγορία Κ3 των Trial, καθώς και στα TROPHY και WILD TERRAIN.
Υποχρεωτικά κράνος και στις απλές διαδρομές όλων των αγώνων.
Να υπάρχει πλέγμα ασφαλείας για όλους τους αγώνες που έχουν ειδικές διαδρομές σε όλα τα σημεία που είναι προσβάσιμα από θεατές.
Να γίνεται αξιολόγηση των αγώνων και η ύπαρξη στάνταρ.
Να δημιουργηθεί νέας περιφέρεια στη κεντροδυτική Ελλάδα. (Θεσσαλία και δυτική Ελλάδα) με ξεχωριστά έπαθλα
Να σταθεροποιηθεί ο αριθμός των αγώνων.
Η εκπαίδευση των κριτών σε όλη την Ελλάδα και η προσπάθεια για δημιουργία στελεχών (αλυταρχών, αγωνοδικών) στην επαρχία.
Να γίνει προσπάθεια ενοποίησης των επάθλων αντοχής σε ένα ενιαίο έπαθλο.
Να δημιουργηθεί αντιπροσωπεία της Ελλάδος στους αγώνες εξωτερικού από τους ίδιους τους αγωνιζόμενους (κάτι σαν Εθνική Ελλάδος αντιπροσώπευσης)
Να προσταστατευθούν οι οργανωμένοι τετρακίνητοι από τις επιθέσεις που δέχονται κατά καιρούς από τα ΜΜΕ με επιστολές και προτάσεις προς τοπικούς άρχοντες αλλά και δημόσιες υπηρεσίας (υπουργεία κλπ) για τις εθελοντικές δράσεις των λεσχών σε όλη την Ελλάδα.
Να δημιουργηθεί υπηρεσία που θα καταγράφει τις παρανομίες που θα βλέπουν οι τετρακίνητοι στα βουνά και θα τα καταγγέλλουν σε τηλέφωνο καταγγελιών (ανώνυμα) ώστε να μην έχουν οι ίδιοι πρόβλημα (παράνομο κυνήγι, καταπατήσεις κλπ).
Η δουλειά αυτή της υπηρεσίας δε θα είναι να ενημερώνει απλά την αστυνομία και τις αρχές αλλά να παρακολουθεί και όλη τη συνέχεια και να καταγγέλλει τα πάντα στο διαδίκτυο και στα ΜΜΕ για να μην επιτραπεί κανένα ρουσφέτι η χάρη από κανένα.
Σίγουρα η νεοεκλεγείσα επιτροπή έχει τα χέρια της γεμάτα. Η αρχή έγινε και ήταν πολύ δυναμική.
Η συνέχεια θα δοθεί και αυτή γιατί όλοι έχουν όρεξη για δουλειά και πρόοδο του 4Χ4.
Επιμέλεια: [Σπύρος Κατσιμαλής]
πηγή: http://www.off-road.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου